• betaalbaar design
  • perfect maatwerk
  • duurzaam materiaal
  • achteraf betalen
  • snelle levering

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij streven naar meer dan 100% tevredenheid onder onze klanten. We nemen dan ook elke klacht serieus en zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht via info@RVStrapleuning.nl door te geven. Dit kan ook per reguliere post of telefonisch. Onze contactgegevens zijn de volgende:

RVStrapleuning.nl
Nieuweweg 199
6603 BM Wijchen
Nederland
Telefoon: +31 (0)24 820 0976

We nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen er naar streven deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Indien wij hiervoor meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar RVStrapleuning.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

« Terug naar klantenservice